Aktualności szczepu Millenium
Filmik:) PDF Drukuj Email
Wpisany przez Kuba   
niedziela, 23 grudnia 2012 12:00
Poprawiony: niedziela, 23 grudnia 2012 12:02
 
Wigilia Hufca oraz Szczepu PDF Drukuj Email
Wpisany przez widus   
środa, 12 grudnia 2012 20:50

Druhny, druhowie, Przyjaciele, Rodzice ;)
Kadra Hufca oraz Szczepu serdecznie zaprasza delegacje drużyn hufca oraz  obecnych jak i byłych instruktorów na uroczystą Wigilię harcerską, która odbędzie się 22.12 w Gimnazjum nr 1. o godzinie 17:00. (część oficjalna potrwa ok 1,5 godziny. )

Dla delegacji drużyn harcerskich oraz zuchowych hufca bardzo prosimy o zabranie ze sobą obuwia zmiennego.

Jeżeli istnieje możliwość to bardzo prosimy do 21.11 podanie orientacyjnej liczby osób, które wybierają się na wigilię, można pisać smsa : 693-901-757 lub @ Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Poprawiony: środa, 12 grudnia 2012 21:11
 
Ogłoszenia Millenijne PDF Drukuj Email
Wpisany przez widus   
środa, 12 grudnia 2012 20:46

Trochę ogłoszeń :

21.12.2012 (piątek) w Kokotku odbędzie się BŚP (betlejemskie światełko pokoju). wyjazd z Lublińca autobusem jest o godz. 17:30 powrót około 20:00. Przewidziana jest msza w OGRZEWANYM kościele :D oraz inne atrakcje na terenie ośrodka. Z racji, że jest autobus potrzebna jest mniej więcej ilość osób, - zgłoszenia u  dh. Karoliny (drużynowa 'Dziewiątki'


16.12.12 (niedziela) - wyjazd do Częstochowy, również związany z BŚP. Wyjazd przewidziany o godzinie 15:00 spod biedronki (obok BP) powrót około 19:00. Także jedziemy autobusem i również potrzebuje przybliżoną liczbę osób. (j.w).
22.12.12 - WIGILIA HUFCOWA godzina 17:00 (pewnie spotkamy się już wcześniej).
Poprawiony: środa, 12 grudnia 2012 20:48
 
Polowa Zbiórka Szczepu - podsumowanie PDF Drukuj Email
Wpisany przez widus   
środa, 12 grudnia 2012 20:40
24 listopada podczas polowej zbiórki szczepu  dwie Nasze harcerski "awansowały" zamykając próbę na stopnie instruktorskie tj. dh. phm Katarzyna Łukawska-Pasternak zamknęła próbę na hm. a druhna Ola Kowol na pwd ---- z czego bardzo się cieszymy i gratulujemy ;)

Druhna Gabrysia Kowol została oficjalnie "zasznurowana" na funkcję drużynowej 19 - druhnie Mai- Maja Cierpiał bardzo dziękujemy za wkład, który włożyła w prowadzenie Gromady Zuchowej ;)

Zmiany nastąpiły również na funkcji kwatermistrza Szczepu, nowym kwatermistrzem został dh. Adam Kolasa, który zastąpił dh. Maciej Wilk, któremu bardzo dziękujemy za sprawowanie funkcji, pomoc i dobre rady ;)

Co do pozostałych zmian jeszcze musimy na nie poczekać . . .

Jeszcze raz w imieniu wszystkich harcerzy : GRATULACJE i WIELKIE DZIĘKI ;)
Poprawiony: środa, 12 grudnia 2012 20:44
 
I Bytomski Rajd Wędrowniczy Aorta PDF Drukuj Email
Wpisany przez 29dw   
niedziela, 02 grudnia 2012 18:51

W dniach  19 do 20 stycznia odbywać się będzie - I Bytomski Rajd Wędrowniczy Aorta. Celem rajdu jest możliwość sprawdzenia i poszerzenia swojej wiedzy z pierwszej pomocy oraz pomocy w trudnych sytuacjach. Uczestnikami rajdu mogą zostać osoby powyżej 15 roku życia. Patrole składają się z 3-5 osób w tym pełnoletni opiekun.

Więcej informacji na stronie: 
https://www.facebook.com/events/433173583402886/?ref=ts&fref=ts

Osoby chętne do wzięcia udziału w Rajdzie proszone są o zgłoszenie się do dh Oli Łebek ( Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  532604502) do 4 stycznia 2013r.

 
46. Zlot InterCamp PDF Drukuj Email
Wpisany przez 29dw   
czwartek, 29 listopada 2012 12:22

 

Druhny i druhowie!

 

Chcielibyśmy serdecznie zaprosić Was do uczestnictwa w 46. Zlocie InterCamp w terminie 17-20 maja 2013 w Maastricht w Holandii. Jest to niesamowita okazja, aby poznać skautów z Europy i świata, zdobyć międzynarodowe doświadczenie i przeżyć harcerską przygodę! Smile

 

Z naszego środowiska prawdopodobnie pojadą dwie instruktorki: pwd. Aleksandra Łebek oraz pwd. Marta Bruchmüller. "Prawdopodobnie", dlatego że decyduje kolejność zgłoszeń, a ilość miejsc w polskiej reprezentacji jest ograniczona! Na chwilę obecną jest już zapisanych 110 osób na 250 możliwych, więc trzeba się nieco pospieszyć!

 

Pamiętajcie, że DO ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻY! Wink

 

Poniżej załączamy szczegóły dotyczące zlotu.

Informacje pochodzą ze strony http://skauting.zhp.pl/index.php?do=news&navi=0013,0001&id=14354

 

Pojedź na 46. Zlot InterCamp!

Już niedługo, w maju, czeka nas kolejny zlot InterCamp. Odbędzie się on w okolicy Maastricht, w Holandii, a organizować go będą członkowie Scouting Nederland.

Chcesz przeżyć jedyną w swoim rodzaju przygodę, w której będą Ci towarzyszyć skautki i skauci z Francji, Belgii, Czech, Niemiec, Kanady, Szwajcarii, Holandii, USA i Wielkiej Brytanii? Nie zwlekaj! Zgłoś się już dziś!

Co: 46. Zlot InterCamp
Kiedy: 17-20 maja 2013
Gdzie: okolice Maastricht, Holandia
Organizator: Scouting Nederland
Uczestnicy: skauci i skautki w wieku 12-17 lat (plus jeden pełnoletni opiekun na 5 uczestników)
IST: skauci i skautki powyżej 18 roku życia, wolontariusze deklarujący chęć pracy w przydzielonych przez organizatorów zadaniach, przyjeżdżają na zlot dzień wcześniej, wyjeżdżają dzień później niż uczestnicy
Wpisowe: 120 zł od osoby (wpisowe za zlot + koszulka i koszty organizacyjne polskiej reprezentacji) pod warunkiem dokonania wpłaty do 15 stycznia (IST) lub do 15 lutego (uczestnicy). Osoby, które nie zmieszczą się w tym terminie, płacą 150 zł. Jeśli chcesz zapłacić mniej, działaj szybciej!
Dojazd: we własnym zakresie; na miejscu możliwość parkowania autobusów.
Wyżywienie: uczestnicy we własnym zakresie, IST – zapewnione przez organizatorów.
Liczebność polskiej reprezentacji: 250 uczestników i 25 IST
Informacje: www.intercamp.info i www.intercamp2013.nl
Facebook: www.facebook.com/IcZHP i www.facebook.com/Intercamp2013

Zgłoszenie należy przesłać mailem (nie ma formularza) pod adresem Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. z podaniem informacji kto (jakie środowisko) chce jechać, z jakiego hufca, z jakiej chorągwi, ile osób, kto jest szefem ekipy (pełne dane kontaktowe – adres email i numer telefonu).

Do zgłoszenia należy dołączyć:
- opinię komendanta hufca wraz z zaświadczeniem o opłaceniu składek za 3 kwartały roku 2012,
- opinię chorągwianego pełnomocnika ds. zagranicznych.

Po spełnieniu tych wymagań zostaną przesłane dalsze informacje odnośnie rejestracji elektronicznej. Środowiska i pojedyncze osoby, które zarejestrują się on-line, a nie spełnią ww. wymagań, nie zostaną przez organizatorów zakwalifikowane do udziału w zlocie.

Termin nadsyłania zgłoszeń:
IST - do 5 stycznia 2013
uczestnicy – do 5 lutego 2013

Termin opłacenia wpisowego:
IST – do 15 stycznia (120 zł) lub do 31 marca (150 zł)
uczestnicy – do 15 lutego (120 zł) lub do 31 marca (150 zł)

Dane do wpłat:
14 2030 0045 1110 0000 0100 1960
ZHP Główna Kwatera
Konopnickiej 6
00-491 Warszawa
W tytule przelewu proszę umieścić słowo INTERCAMP i nazwę drużyny, a w przypadku zgłoszenia do IST - imię i nazwisko. Wpłaty od drużyn będą przyjmowane tylko całościowo, a nie pojedynczo od poszczególnych uczestników. Nadawca każdej wpłaty po jej zaksięgowaniu otrzyma fakturę. W razie konieczności wystawienia faktury z innymi danymi niż dane wpłacającego, konieczne jest ich przesłanie przed lub w momencie zrobienia wpłaty pod Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

W razie pytań czy wątpliwości wszelkich informacji udziela hm. Agnieszka Pospiszyl, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. .

Czuwaj!

hm. Agnieszka Pospiszyl
reprezentantka ZHP w Komitecie InterCamp   

 
Polowa Zbiórka Szczepu PDF Drukuj Email
Wpisany przez widus   
wtorek, 20 listopada 2012 19:39

Zbiórka polowa w Kokotku w sobotę 24.11.2012
9:30 – wyjazd z BP
10:00 - apel
10:20 – bieg
12:30 – ognisko, pląsowisko

Zakończenie ok. godziny 14.00

Proszę ze sobą zabrać MUNDUR, rzeczy na zmianę, długopis, kto ma to niech zabierze śpiewniki ;) ewentualnie małe co nieco .

Poprawiony: wtorek, 20 listopada 2012 19:46
 
Odprawa odwołana ! PDF Drukuj Email
Wpisany przez widus   
piątek, 12 października 2012 09:18

Witam. W dniu dzisiejszym nie odbędzie się narada Szczepu, zostaje ona przeniesiona na 20 pazdziernika po odprawie Hufca w Kokotku ;) Ponieważ istnieje prawdopodobieństwo, że wtedy  będzie nasza cała ekipa a po mówić dwa razy to samo ;p.

Udanego weekendu ;)

dh.W.

 
Odprawa kadry PDF Drukuj Email
Wpisany przez widus   
niedziela, 07 października 2012 17:41

Zapraszam drużynowych oraz przybocznych (byłą kadrę oraz instruktorów mających pomysły i chęć pogadania ) na odprawę kadry, która odbędzie się w piątek 12 pazdziernika o godzinie 19:00 w naszej harcówce.

Zadanie przed naradą : przynieść (drużynowi) plany pracy, pomysły na akcję zarobkową.

Jeżeli ktoś nie będzie mógł być na naradzie proszę o kontakt na @ Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub smsem ;)

dh. Widuś

Poprawiony: niedziela, 07 października 2012 17:45
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 8